شوء راء هفته آینده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شوء راء هفته آینده
نوشته شده در چهار شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 688
نویسنده : صادق

شوء راء هفته آینده ، خارج از کشور آمریکا برگزار خواهد شد. این شوء در کشور مکزیک در شهر مورلیا برگزار می شود و حضور ( بازگشت ) کریس جریکو در این شوء قطعی است. به علاوه در ابتدای شوء برنامه Highlights Reel به میزبانی جریکو و مهمانان جان سینا و ریک فلیر برگزار خواهد شد.

در این شوء فقط حضور کریس جریکو ، جان سینا ، ریک فلیر ، آلبرتودلریو و ری میستریو تبلیغ شده است و دیگر کشتی گیران برای حضور در این شوء بایستی 150 سکه پرداخت کنند.

با پیروزی در این شوء ، به جای 300 سکه 600 سکه به شما افزوده خواهد شد به علاوه 12% به طرفداران شما اضافه می شود. همچنین با سخترانی در این شوء نه تنها طرفداران بلکه سکه های شما نیز تا حدودی اضافه خواهد شد.

برای حضور در این شوء در بخش نظرات همین پست اعلام کنید.

کشتی گیران حاضر در این شوء :

کریس جریکو - جان سینا - ریک فلیر - آلبرتو دلریو - ری میستریو - جک سواگر - رومن رینز - سث رولینز - ادج - کریشن - بیگ شو - سی ام پانک - لوک هارپر - کودی رودز - دنیل براین - رندی اورتون - کین - دین امبروز - بری وایت - شیمس ( تکمیل شد )


- ثبت نام و حضور برخی از کشتی گیرانی که در حال حاضر استوری دارند در این شوء الزامی است و در صورت حضور نداشتن در این شوء از آن ها سکه کسر خواهد شد. 


توجه : مسابقات شوء راء در وب قرار نمی گیرد و کاربران قبل از آمدن نتایج از مسابقات و رویدادهای راء خبرندارند. بنابراین بعد از نتایج اسمکدان ، بدون قرار گرفتن مسابقات راء ، دوشنبه شب نتایج راء قرار خواهد گرفت.

 






مطالب مرتبط با این پست
.